tisdagsfunderingar med kaffe, som vanligt.

sitter nu, kl 18.45 med en kopp brevid mig. mitt underbara snus har även planterat sig vid min sida igen, och de trogna ciggpinnarna har fått ge vika. fight the power. haha.
ser på unga mödrar på femman. ett bra program, jappjapp.

annars så gick praktiken bra idag. eller ja VFU som det heter. haha. en lång och seg dag, men har iag lagt upp hur min essä ska vara och vad den ska handla om. så det känns bra. ska bara strukturera upp det hela med.
o just det, det går löss på förskolan, jippi yeah hej. nej tack. suck.

sen nu på kvällen så kom en tjej hit som kanske ska rasta sigge på dagarna istället för hunddagis. ja det gick ju bra. det var proffesionellt och hon verkade vara en bra person och så. helt okej. så nu ska vi träffa en tjej till på söndag, och se vilket som känns bäst. bollen är i rullning.
ska snacka med jennifer sen med och se vad hon tycker och tänker.

nej nu ska jag se på tv och chilla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0