Tisdagmorgon.

nu är kl snart halv sju. jag är vaken. sitter i soffan och dricker kaffe och lyssnar på webbradio. suck. jennifer har snytit sig hela natten, vridigt och vänt på sig, nyst, druckit vatten, varit uppe och gått o så vidare. för er som känner mig vet hur mitt temprament är på natten/morgonen. inte trevligt. så när jag vaknade tio i sex och ville döda henne bara för att hon skickade sms kände jag att det var dags för mig att gå upp så att det inte blev slagsmål.
det är ju en helt onödig sak att starta ett bråk om, med tanke på att det verkligen inte är hennes fel att det nu är hon som är sjuk.

jag ska iaf trotsa min hals och min snuva och gå till praktiken idag. jag måste. jag har en dag kvar som jag kan vara sjuk. alla andra dagar efter det måste jag ta igen, så jag kände att den dagen kan vara bra att ha om jag börjar må jätte dåligt igen. så jag håller tummarna för att denna dagen ska flyta på smärtfritt, eller ja, relativt smärtfritt.

ikväll är det Sons of Anarchy. tror jag iaf. hmm. nej det måste kollas nu. japp. det var idag. www.tvguiden.se är min tvguide på nätet. skit bra.
så det har jag iaf att se fram emot. det är trevligt.

ska börja ordentligt med mina observationer idag. absolut. är lite nervös att personalen på mitt VFU ställe tycker jag är skit kass. hmm... ska fråga om jag och min LLUare kan ha ett samtal. haha.

ska tala med Sigges dagis sen när jag hämtar han angående avslut av dagis. för nu har vi hittat vår dagmatte. hon känns bra, och det är bra. skönt. äntligen lixom.

nej, nu ska jag läsa lite grejer, sen börja röra mig till bussen kvart över sju. :)

hejsvejs.





Kommentarer
Postat av: Therese

OMG! Skojjar du sa skon den covern var! Paramore i mitt hjarta :)

2009-09-29 @ 08:44:52
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: Hannah

visst är den snygg!

Liksom älska Bevvan!!! Dom är så ycket 90-tal som det kan bli. Jag var lite småkär i Dylan :D

2009-09-29 @ 20:55:01
URL: http://flaxx.blogg.se/
Postat av: Angelica

Gulliga ni är.. att jag fick va med lite i er blogg :)

2009-10-03 @ 18:23:53
URL: http://metrobloggen.se/aggeagge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0