onsdag, trodde det var torsdag.

onsdag, men det värsta är att jag trodde det var torsdag. så jävla segt. satt på VFU;n och tänkte "faan vad skönt att det är fredag imorgon så det snart är helg". men nej så fel jag hade. för det är bara onsdag.

imorgon blir det att baka kanelbullar med ungarna eftersom det på kanelbullens dag på söndag. tror jag iaf. haha.

idag var i övrigt än jävligt jobbig dag. jag vaknade med världens jävla suck och tänkte helvete faan. men ja, så jag gick upp och åkte till VFU;n och var där till halv tre. utan rast. så jävla segt. blev lack på det. mycket. var på utflyckt på förmiddagen i skogen. en unge dödade en mask. det var jobbigt. haha.

men nu ska jag se på tv och sakta men säkert avlida. dricka mitt kaffe med. ikväll är det true blood. yeas!!!! :D
haha. kommer nog somna innan dess dock.





Kommentarer
Postat av: hannah

hahahaha udnerbart när man tar fel på dagar :P

själv trodde jag att det var tisdag idag haha

2009-09-30 @ 22:26:02
URL: http://flaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0