Måndagströtthet.

kom hem från VFU:n nu. är så jävla trött så jag vet knappt vad jag själv heter.
Sitter med en stor kopp kaffe och försöker komma igång med att dokumentera dagen. men jag orkar inte. det borde inte vara normalt att vara såhär trött. men ändå så är jag det.

hade planerat att kanske åka hem till linköping i helgen som kommer, eftersom mamma, konta och jocke fyller. och jocke skulle ha kalas. men tror inte pengarna räcker, och dessutom så ska vi nu träffa en potensiell ny dagmatte till Sigge på söndag. så det sket sig. får åka hem vid ett annat tillfälle.

ikväll blir det först Simon och Tomas, sen Hollywoodfruar. haha. en tipptopp tv kväll. allt som saknas är popcorn.

var iaf på bio igår. Flickan som lekte med elden. precis som den förra filmen var den väldigt bra, och man kunde aldrig förutse nästa tvist. och sånt är bra. dessutom är hon snygg. haha. men det ända jag tycker är jobbigt med dom filmerna är att dom är så grova, eller råa som marina skulle säga. som förra filmen fick man se för mycket av våldtäcksscenen (??) för min smak, och i denna filmen var det sexscenen som visades för mycket av. iaf för min smak.

jag vill ha en bror till sigge. faktiskt. och ganska nu på en gång. suck. haha.

nej nu ska jag hämta mer kaffe, sen sätta mig och skriva om dagen för min kommande essä.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0