fortfarande torsdag, och fortfarande sjukling



jimmi ringde. "vilken bok, utav dom valbara vill du läsa?"
jag. "eh, vad heter dom då?"

haha. va sjuk en gång och bli ställd för en sån fråga. minns inte ens vad den hette som jag valde. Lekens möjlighter kanske. hmm. aja, det blir nog bra detta. haa.

jag sitter och slösurfar. läser en massa bloggar och röstar på veckorevyns tävling. jag känner en konstig hängivenhet till de bloggar som jag läst länge, och måste rösta på dem. haha. typ Stina-lee, henne röstade jag på, eftersom jag läst den så pass mycket. men det skulle aldri falla mig in att rösta på blondinbella eller kissies (eller vad hon nu heter). jag vet att de mest är ett spel, de kan inte vara så... hur ska jag utrycka det...? blåsta blondiner. det måste vara ett spel, för läsarna. änyways, vi går alla vår egen väg.

jag vill ha nikotin. detta suger anus. dessutom så är jag träningspepp nu. eller mer, jag vill börja träna mer seriös så jag ser resultat. less på att sucka varje gång man går förbi spegeln.

men eftersom vi hade Maja över på middag igår, så finns det bakverk o dylikt hemma. detta, i kombination med nikotinsug är ganska drygt... fattar inte hur nikotin kan påverka än på detta vis... min hjärna går på högvarv för att hitta på ursäkter för att köpa snus och/eller cigg. det är absurt.

nej, nu ska jag fortsätta med min slösurfande.







Kommentarer
Postat av: Malin;)

haha snygging där. Fast hanh i bakgrunden är ju snäppet snyggarehehe

2009-09-17 @ 21:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0