8 simple rules

(to date my teenagedother)

haha. när jag väl får barn kommer jag ha sjukt massa mer regler än 8. så det så. hönsmamma.nu
haha så underbart.

dagen var lååång. alldeles för lång. jag sov dåligt inatt för jag vaknade ofta och hade ont i halsen. när jag skulle upp tidigt och höra mig reda insåg jag hur snuvig jag var, och mådde piss. så gick och lämnade sigge på dagis och trodde hela vägen att jag skulle spy.

men jag kom fram till VFUn sen iaf. och jag piggnade på mig. men nu, hemma igen, efter ett bad som jag trodde skulle hjälpa, mår jag piss. jag mår skit. jag får inte bli sjuk. jag kommer dö. haha.

nu blir det snart true blood.

(JENNIFER IS CUTE)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0