Tisdag.

en lång dag.
först blev Sigge attackerad av en annan hund. allt gick bra men det var jobbigt först innan man insåg att det inte blev nå illa med han. så jag kom sent till VFU.
så sen var det VFU i några timmar, sen plugg i 2 timmar, sen föräldramöte. tog en kopp kaffe innan jag sprang ner till bussen, och stressen gjorde att jag fick skit ont i magen. sen så kom det ingen buss när jag kom hem till min hållplats så jag fick gå hem, i spöregn. fy faan.

så nu har vi sett på Sons of Anarchy och och ätit kvällsmat och druckit varm choklad. det är bra för själen.

snart ska jag ut i regnet igen med Sigge. kommer bli svin kallt men ja det behövs ju. även han måste pissa. sen ska jag kurra ner mig i sängen och försöka sova. imorgon blir det VFU igen, men bara halvdag för sen är det bibblan med centrumgruppen.
sen hem och läsa läsa läsa läsa. och tvätta. suck. kan det bli fredag så man får sova.

testa denna, mycket god;





Kommentarer
Postat av: Flaxx

åhhh skönt att allt gick bra jue!

2009-10-07 @ 09:17:28
URL: http://flaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0