Tisdag och en jobbig morgon.

vaknade, och det blev lite sent tyckte jag. kände mig lite stressad. gick ut med sigge, och så flög en stor rotwailer (helt felt stavat, I know) och han pep och usch vad hemsk det var. ägaren till den andra hunden tryckte ner sin hund, och jag undersökte Sigge och han fått nå bett. men det verkade gått bra.
jag ville ju så klart inte lämna han ensam nu innan jennifer kommer hem, så stannar tills hon gör det. kommer en timme senare till praktiken, men de sa att det var ok.

så idag blir det praktik, sen ikväll föräldramöte. segt. kommer komma hem skit sent, sen upp imorgon för en ny dag på praktik och sen är det VFU onsdag. suck. jag är trött nu.




Josefin talked to Karen Walker

I know what GUILT is. It's one of thosetouchy-feely words that people throw around that don't really mean anything. You know, like "maternal" or "addiction"




haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0