Måndag.

ja, så nu är det en ny vecka. en ny start, eller vad man brukar säga. ska försöka se det så. försöka att inte ryckas ner av att hösten (och mörkret kommit). ta det rätt, jag älskar hösten och vintern. riktigt mysiga tider, men det är i början som anpassningen är svår. står man kl kvart i sju på morgonen och väntar på en buss, då fryser man och undrar vad faan man valde ett yrke som kräver olagligt tidiga och svinkalla mornar.
men bara dagen får gry ett tag så blir det varmare och ljusare.

idag blir det hemskt mycket läsande. har inte fått tag i boken fören nu, och imorgon kan det inte bli nå läsande eftersom det är föräldramöte på kvällen. så får försöka hinna så mycket som möjligt idag och på onsdag eftersom seminariumet är på torsdag. men det kommer nog gå bra.

för övrigt så är te grymt gott.

btw, kan nån bjuda in mig till spotify? vore väldigt trevlig, så även jag kan njuta av lite toner som man inte äger. haha.


denna boken är det jag ska plöjja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0