man must dance.



bilder från i somras när jag jobbade. :) tror jag iaf. haha.
har uppdaterat så kasst med bilderna så jag tar lite då o då nu när jag kopplat in den externa hårddisken igen.

jag börjar inse vad alla säger nu. jag behöver verkligen en ny dator. detta fungerar inte längre. den är så seg och dryg. men jag har inga pengar och uuuusch. stationär eller bärbar? suck.

kom nyss hem från VFU idag iaf. är ganska seg. men det är man vell van vid vid detta laget. orka lixom.
men ikväll är det simon och tomas. yeas. det är grymt. sen ska jag äta våfflor från igår med. såg att jennifer sparade till mig. snällt.

kanske skriver mer sen. ha det. pusshej.


Kommentarer
Postat av: Michelle

stationär, då får du mer för pengarna! Fast det beror ju på ifall du vill ha med dig den någon gång ^^

2009-10-12 @ 17:10:27
URL: http://buspejfli.blogg.se/
Postat av: Hannah

hahaha eller hur. orka bry sig om sånt?

2009-10-12 @ 20:20:20
URL: http://flaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0