Lördagmorgon.

vaknade tidigt. jag var sjukt kissnödig men tänkte, eh det går över bara jag somnar om. men det gick inte över så då tänkte jag, eh får vell gå upp då. så jag gick upp och gick ut med sigge en lite längre stund, så han fick springa av sig.
när jag kom in igen gjorde jag frukost och nu har jag käkat den. ser på gilmore girls o är sugen på kaffe. men jag orkar inte gå upp och göra det. haha. illa.
målet för denna dagen är att försöka fixa stoppet i avloppet. lite jobbigt att det ska bli en pool på golvet varje gång man badar känner jag. så det ska försökas göra idag.

jag har inte lagt in kort på ett bra tag, kanske för att jag aldrig lägger in bilderna från kameran. men igår gjorde jag det, så nu kommer det en liten blandad kompott. :)


jennifer ser lagom sur ut. haha.

nej nu ska jag nog se till att göra kaffe. hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Nellie

dem e sååå söta och pluffsiga!

2009-10-12 @ 19:52:10
URL: http://pictureitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0