är man stor måste man vara snäll.

kom hem från skoldagen nyss. eller ja nästan nyss. har hunnit äta med.
fy faan vilken seg dag. eller nej, den blev seg pga den sista timmen. började dagen med diskussioner om boken. det var kul o se alla igen. sen hade vi seminarium och det var intressant. sen kom sista timmen om ässen vi ska skriva och all pepphet man kanske hade kännt innan bara ran ut i sanden. jävla skit faan lärare som ändrar allt. de kan inte skriva en sak först o sen ändra.
men ja, nu får man vell ta saken som den är och bara gå runt och vara arg. nu är jag mest opepp och seg och trött och så. och omotiverad till det mesta som har med skola att göra. så jag ska bara göra mina timmar imorgon sen hem och sova sova sova sova och typ se film. sen tar jag tag i det i helgen elle nå.
suck.

ikväll;




Kommentarer
Postat av: Hannah

eller huuuuur. blir tokig!

2009-10-08 @ 18:32:02
URL: http://flaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0