the hills och the city.

jag vet, jag är en seriejunkie. kan inte hjälpa det alls. haha.
måste säga att jag faktiskt föredrar the city, då den mer inriktar sig på deras jobb och deras ambitioner, medans the hills mer är bara drama mellan alla individer. och vart är lauren? gillar inte kristen. hon är sjukt dryg och självfixerad. haha.

vaknade iaf och gick långis med Siggemannen. sen blev det frukost och Gilmore Girls.
nu efter det blev det kaffe och serier då då.

nu ska jag ta mig en cigg och sen hoppa i badet. sen ut med Sigge igen och sen plugg. plugg hela dagen faktiskt. vil få så mycket som möjligt ur vägen så jag kan slappna av lite.

imorgon fyller min bästa syrra carro 17 år. stora damen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0