M is for Music.

idag är det måndag. måndag på den nya kursen. den första måndagen på den nya kursen. och jag har redan panik. mycket panik. jag förstår inte hur det är tänkt att vi ska hinna med allt. tre vfu uppgifter, en bedömning, en hemtenta, ett arbete på 12 sidor, och som vanligt massor böcker att läsa. tror de på göteborgs universitet att man inte behöver göra något annat alls än att studera?

jag ska iaf sätta mig och läsa första boken idag och försöka förstå vad alla uppgfter går ut på, för det har jag fortfarande ingen aning om alls känns det som.

jennifer är sjuk och det är tråkigt för henne. hon är rädd att hon har svininfluensan och hon tror att hon kommer dö. stackarn.

ikväll blir det Simon och Tomas igen. bra skit.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0