ångest, vardag och nya tag.

hur hanterar man uppbrott när det är en själv som skapat det?
jag vet att jag gör rätt val, men allt känns så svart.
när man skapar sånna problem för den som blir lämnad, att det blir problem, som jag känner mig ansvarig för?

min ångest gör mig handlinsförlamad. jag kan inte äta. jag spyr hela tiden. galla. det är evighetssmaken jag har i munnen. mitt liv är kaos. bara för att  jag försöker göra det lätta.

så säg faan aldrig att det är lättare att vara den som gör slut. för det är det verkligen inte.


Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran oknen!

Gumman, aven fast jag inte befinner mig i Goteborg sa betyder inte det att ja inte finns har. Det vet du! Och som jag har sagt, finns det nagot jag kan gora, sa ar det bara att saga till (forutom att komma hem, for det kan jag inte, tyvarr) OK? <3

2009-11-24 @ 07:17:02
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: Therese - Bloggar fran oknen!

Ah, men alskling, det var inte meningen.. :( Forlat! Jag forstar det, och jag ar ledsen over det. Skulle bli sa galet overlycklig om du kunde komma hit och halsa pa.. Jag har inte ekonomin eller mojligheten att ta ledigt sa jag kan komma till Sverige :(

Men det ar bra att ni ska prata lite. Forsok att ta det lugnt och inte fa panik(ja vet, sa latt for mig att saga, men du vet vad jag menar)! Ok? <3 Du ar inte ensam, du har massa folk som star bakom dig, det vet du.. <3

2009-11-24 @ 13:55:21
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0