onsdag

dagen började med ett stort suck. så sjukt trött. sen gick vi och lämnade sigge och drog och träna.
efter det hem och laga  mat sen duscha sen hämta sigge.
sen tvätt.

btw, jag har en fiende i trapphuset. en sjuk stor spindel. jag är livrädd varje gång jag ska gå ner i trappan. suck på den skiten. och inte kan man döda den för jag vågar inte gå nära den, sen skulle den säkert överleva ett slag den jäveln. suck.

just nu bakar jag hallongrottor, fast med choklad istället för hallon. en lesbisk kaka, om man frågar anna. haha.

vi har beställt canal+ filmpaket. vågar ju inte ladda ner längre så. haha. hoppas den kommer igång ikväll så vi kan se film.

ha en fin dag alla. hej hej.




Kommentarer
Postat av: Joakim

Gud vilken söt hund! :)

2009-05-19 @ 08:32:02
URL: http://laang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0