Kristendom och Islam

idag har vi varit på två studiebesök med lärarprogrammet. det var mycket kul och givande. diskuterat en massa och få se en del nya sätt att se på saker. åt lunch i hammarkullen på ett superbilligt och mysigt ställe. fallafelrulle är mums.
sen hem till jimmi en sväng för te och sen iväg igen. min basgrupp är grym, plus emelie som var med idag med då. bonusmedlem för dagen. haha.

tänkte ladda upp lite bilder nu eftersom jag äntligen lagt in dom från kameran. haha.

RANDOM.



Plugg....




sol och väntan.



Sigge i bilen.



josefin i bilen. .(haha)



haha



grym!

nej nu är jag trött. jag har börjat röra på mig mer osv, och det känns som det tar på krafterna. suck. haha. men det är bra.
imorgon blir det gym innan skolan. hadet gött!
puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0