måndag.

måndagen var seg. minst sagt. fy. helt slut.

vaknade och var pigg, för en gångs skull. gick med sigge till dagis sen skolan. segt möte med basgruppen, som alltid sen möte med läraren. sen lunch sen till VFU.
kom dit och vi gick ut nästan på en gång. jag hade inte kläder för att vara ute i tre timmar. fy faan. sen började det spöregna mitt i allt med. men superförskolelärarna ville inte in. jag frös ända in till benmärgen.
När jag kom hem tog jag och jennifer ett bad. skönt som faan.
sen mat, och sen ut med sigge. hämtade iaf kläderna som jag skicka efter från ellos. skit nöjd med allt. blir bra.

ont i min visdomstand. som satan. kommer säkert bli redigt sjuk nu bara för att jag har massa att göra.
suck.

ikväll blir det design simon och thomas. sen läsning.

Bilder från min nya kamera;


                                    















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0