Light up

Igår var en bra dag. Jag och Jennifer såg som skrivet tidigare på film och så. Sen senare blev det Bones. Sen sängen.
Jag beställde lite kläder igår med. Älskar. Två par kortare shorts till sommar, en vanlig enkel sommarklänning, ett par slapp byxor som går till knäna (perfekt att ha när man är ute med Sigge i sommar) och en tunika. Jag ville beställa en till klänning men den skulle inte levereras fören slutet av april. Kändes onödigt. O ett par vanliga jeans, men dom var tyvärr slut. Suck på det. Men men.

Idag vaknade jag och var helt slut. Ropade på Sigge som kom och myste med mig, sen var det bara att gå upp o gå o lämna han på dagis. Kom hem, gjorde frukost och har nu glott på sex and the city.

Ikväll blir det spinning. jag kommer dö. Jag lovar. jag kommer dö. HAHA.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0