ibland

precis klar med tvätten. jennifer diskar. ska läsa arbetet snart, så man har det klart. ikväll blir det Criminal Minds. Trevligt.
undrar vad som händer i helgen. jag hoppas jag håller mig frisk, att Jennifer inte smittat mig med magsjuka. det skulle vara sjukt otrevligt måste jag säga. Men jag känner inget än, så det borde vara okej, tycker man. På lördag tror jag det blir melodifestivalen iaf.
jag förstår sällan vad problemet är. suck.
jag saknar mamma o dom. hmmm....

sigge är grym




Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt! :)



Just det, jag har flyttat min blogg till www.improveme.se/andreas så besök mig gärna där! :)



Hoppas du får en underbar lördag och en fortsatt trevlig helg!

2009-03-14 @ 16:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0