So damn clever.

Okej. Idag är det måndag. det har varit en sjukt skön och produktiv måndag, änså länge iaf.
efter en realitycheck igår så var det dags att mer seriöst ta tag i träningen, vilket jag gjorde imorse efter att ha lämnat sigge på dagis. det var ett svettigt pass på gymet. sen hem och käka lunch med jennifer, sen cykla till Siba där jag fick sjukt bra service. sen hem och lämna cykeln och sen hämtade jag Sigge.
nu sitter jag här och dricker svartvinbärssaft och är allmänt trött. haha.

resten av dagen, ja. sitta på balkongen och sola kanske. dricka mer svartvinbärssaft, läsa?
sen ikväll blir det dokumentär på femman och CSI.

najs.

ha en fin dag. heeej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0