torsdag

jobbade bara fem timmar idag. kom hem och bytte om, sen hämtade sigge i stekheta solen. trodde jag skulle avlida.
men imorgon är jag ledig. skulle varit ledig hela helgen, men tog två extra pass lördag och söndag. varför inte jobba lixom? lika bra.

men nu sitter jag i valet och kvalet för vad jag ska göra idag. Jimmi ringde och frågade om vi skulle åka och bada. lite svårt när man måste ha med Sigge, eftersom man typ inte får bada någonstans med han. segt...

ringde anna och frågade om vi kunde komma dit, men nej hon skulle iväg med båten. så jaha.

det blir antagligen film och en massa sodastream vatten. GOTT.

imorgon blir det antagligen utflyckt.

hejsvejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0