Onsdag.

Vaknade som i en dimma imorse. Var så sjukt trött eftersom jag låg och vred och vände på mig skit länge igår. Trodde aldrig att jag skulle somna.Så, som sagt, när klockan ringde ville jag mest slänga mig själv i väggen.
Men det var bara att släpa sig upp och gå o lämna Siggemannen på dagis. Sen åkte jag direkt till gymet för lite träning. Hem och duscha, äta och se på en film. Midnight Movie. Sjukt kass. Men jag kan ju aldrig stänga av en film utan var tvungen att se klart på skiten. Haha.
Nu har jag precis satt på kaffe och väntar på att jag ska orka gå och hämta. Jag är verkligen slut idag. Det är drygt.
Imorgon blir det massage i 50 min. Det ska bli spännande att se hur det känns. Om det gör ont, eller om de är sjukt osv.
Ikväll är det final av top model. Skit najs.

hörs hej.
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0