Lördagkväll.

Sitter hemma och degar. Skönt. Träffade Tess förut på dagen för käk. Det var trevligt.
Jennifer är hos Pias inflyttningsfest. Tess är hos Malin som fyller år. Jag valde att stanna hemma. Tycker det är skönt att vara hemma ensam en stund och bara dega och se på film.
Såg på melodifestivalen först. Bidragen denna veckan sög som faan. Ingen var bra, verkligen ingen. Suck.
Pratade med Jenny, min syster på msn. Tydligen ska hon skaffa hund, en shitzu. Som Jennifers föräldrar, Kul.
På måndag har jag salstenta, så ska plugga imorgon igen. Segt att bara läsa en massa böcker, men jaja.

Och det är SJUKT mycket snö ute. Jag är glad. Sigge med för den delen. Vi lekte i snön massor förut. Han sprang som en galning. Det var roligt.

Nej men nu ska jag ju kanske se klart på filmen. Konsentrera mig lite.
Dessutom vill jag säga att jag saknar min syster Carro sjukt mycket. Massor. Hon är bäst.
Älskar dig.
 



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0