Lördag

Idag är det lördag. Vaknade och kände mig sjukt utvilad. Det var länge sen det var så. Gick upp och åt frulle med Jennifer. Sen när jag skulle sätta mig ner och betala räkningar så upptäckte jag att min dosa var pajj. Helt trasig. Så jag fick dra mig in till Avenyn, där den enda Swedbanken i göteborg som är öppen på lördagar och fixa en ny.
Kom hem, betalade räkningarna, satte mig på balkongen ett tag och sen åt vi lunch på balkongen. Det var najs.

Ikväll tror jag det blir melodifestivalen med Jennifers familj. Kul. Brukar mest bli en massa klagande på alla kassa bidrag, men ja, det är ju kul det med.

BTW, jag är sjukt fattig. Har nada pengar kvar denna månad. Suck.

Hoppas jag får pengar i födelsedagspresent. Haha.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0