BLOGG

Eftersom min förra blogg på Passagen.se vägrar fungera så får jag helt enjkelt skapa en ny då. Tog mina systrars intiatiiv och använder denna tjänsten. Får se om den är bättre.
Har haft seminarium nu på morgonen. Första timmen slösades av snack om jävla GUL. Så sjukt onödigt snack så de är inte sant. Men sen blev det bättre iaf. Skulle ha haft föreläsning nu, men jag började må väldigt illa, så beslöt mig för att bege mig hem istället. Dessutom tycker jag inte om föreläsningar. Suck.
Men nu ska jag dö framför tvn ett tag. Försöka må bättre.
Puss hej.

Kommentarer
Postat av: Becca

kikar in o hoppas du ska trivas med denna blogg då :-)

2009-02-10 @ 12:57:57
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0