Svek av Karin Alvtegen.

läste hela natten. och jag skojjar inte, hela natten. somnade typ halv sex. sov till halv två, men inte utan störande moment. mamma har en hund som absolut inte klarar av att vara ensam. fy faan va han skälde. det var nonstop i säkert en timme. tillslut ringde jag mamma och frågade vart fasiken hon var. sen somnade jag om.
men sen började nåns mobil ringa som attans. och det slutade aldrig ringa heller. uscha. sen somnade jag om, o DÅ ringde min mobil. aaah. blev galen.
då var det min syster som ville att jag skulle hämta henne. fanns ju ingen möjlighet till det dock med tanke på att den ena bilen är i linköping och den andra har mamma. haha.

trodde det skulle bli linköping idag, eftersom min syster skulle handla, men nu verkar det som att hon ska på möta på stallet. så jag vet inte vad som sker.

nu ska jag skriva nån text som mamma bad mig hjälpa henne med, sen ta ner min tvätt så mamma kan hänga sin.

hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0