musik.

musik får dagarna att kännas mindre ensamna oftast. det är samma spellista som går på runtrunt, men det är bra skit det vill jag lova.
nu har jag som sagt nästan packat ner allt. det är bara de småsakerna som man tar på fredageftermiddag.
denna veckan kommer kännas lång, men antagligen gå fort då jag har en massa att göra.

imorgon är det min bedömning, vilket jag hoppas går bra. sen blir det banken eftersom jag och jennifer måste avsluta vårt gemensamma konto, och så ska jag lösa in checken från tre. på kvällen kommer Sigge hit eftersom jag måste passa honom på tisdag, vilket gör att jag missar VFU denna dagen. men det är vell smällar man får ta.
så tisdag blir en dag då jag får försöka fixa de sista stora sakerna som ska göras.
onsdag VFU och göra den tredje aktiviteten.
torsdag VFU och göra den fjärde och sista aktiviteten.
nån utav dessa dagar var den julfest med VFUn. minns dock inte viken. tror det var onsdag.
sen fredag ska vi fira Johan som fyller år. det firas med öl och mat på Kellys.
lördag kommer familjen; mamma, konta, carro och michelle för flytt. först åker jag och mamma till kollektivtet och lämnar sakerna som ska vara där. sen åker vi hem och hjälper till att packa ner sakerna som ska hem. sen flyttstäd och mat. sen bilresa hem.
på lördagkväll kommer jag vara helt slut, men äntligen hemma i min fristad.
jag och carro ska ha en chilldag med bara ompyssling av oss. färga hår, ansiktsmask och så. hoppas hon vill klippa mig med, om hon vågar på sig det. haha.

så en fartfylld vecka. sista veckan i lägenheten. det känns skumt, ledsamt och jag är mer än lite rädd.

jag har dock tagit ett beslut. men det håller jag för mig själv.

2010 måste bli ett bra år. annars är allt förgäves.




Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran oknen!

Klart det blir ett bra ar <3 (glom inte bort att jag alskar dig.)

2009-12-14 @ 09:18:58
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0