Hur kan man ha så fel?

Jag satte kl på fem igår. Tyckte det var helt normalt. Ja vaknar av kl imorse. Ville som vanligt slå ihjäl den, men Jag gick upp. Klädde på mig, tvätta ansiktet osv o sen gick jag. När jag väntade på bussen funderade jag allvarligt på om det fanns en möjlighet att ens hjärna kunde förfrysa. Så svinging kallt. Kommer iaf från till praktiken till slut. Funderar på varför de är så mörkt, tänker inte mer på de. Försöker öppna dörren. Varför är den låst? Går till nästa, även denna låst. Men, tänker jag. Varför? Går till huvuddörren, även denna låst. Ringer avdelningen. Inge svar. Tittar på kl. Vad jag trodde var kvart över sju, var kvart över sex. Jag var så nära på att ge mig själv en rak höger! Funderade jaha vad gör jag nu. Kan inte stå här o frysa ihjäl. Som tur var kom petra från min avdelning. Hon såg lika förvirrad ut som jag eftersom hon var 30 min tidig. Haha. Så nu sitter jag här o väntar på att kaffet ska bli klart.

Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran oknen!

JAG ALSKAR DIG SA SJUKT MYCKET! (Detta typ gjorde min dag idag, sorry :*)

2009-12-17 @ 07:29:07
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/
Postat av: Anonym

Naaaw.. stackars liten... Tok-gulligt att du stod där och undrade varför det var så mörkt! Detta hade mycket väl kunnat vara jag. Typiskt mig.. Har gjort en liknande sak, fast en timma för sent! Tro mig, det är i alla fall pinsammare...

2009-12-17 @ 23:52:08
Postat av: Soof

Sorry, glömde visst presentera mig :P

2009-12-17 @ 23:53:22
URL: http://desperatemoments.blogg.se/
Postat av: alexx

hahahah. så klockrent.

2009-12-18 @ 12:07:16
Postat av: Therese - Bloggar fran oknen!

Jaaa... Lite bittert kanske ;) Haha!

2009-12-20 @ 06:26:10
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0