fredag.

La Roux – Bulletproof

vaknade halv sex, gick upp och åt frukost. kände mig helt mörbultad. men kom iaf iväg till praktiken. kom fram kvart i sju och det var stress på en gång. stolar skulle fram, barn hit och barn dit. sen gick vi luciatåget iaf. det störda är att jag fortfarande inte har nån julstämning. alls. det är så stört.
hatar att jag inte har det.

kom hem. såg i syne så trött var jag. gick och la mig. sov i typ en och en halv timme. vaknade och fixade lite mat och nu har jag en kopp kaffe framför mig. det är trevligt.

ikväll vet jag inte vad som händer. Jennifer kommer hit iaf. under helgens gång måste jag fråga om hon vill hänga med ner till källaren för att hämta mina saker där. jag vägrar gå ner dit själv, stooora spindlar. jag kommer dö.
måste ta isär sängen med. och då behöver jag hjälp att få ut mina två 90 sängar. jobbigt....

ska vell se på mina filmer, som kom till mig trots att jag inte beställt dom. senaste harrypotter och senaste ice age.

ska bli fint att ha sigge hemma i helgen iaf. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0