Att bli bonde.

på något vis blir man alltid så bondig när man är hemma hos mamma. kanske beror det på det faktum att dom bor på en gård mitt ute i ingenstans?
kanske beror det på fåren, hästarna, hundarna eller katterna? who knows. haha. fint är det iaf.
och det är massor snö här. jag gillar det. det är dock sjukt kallt. sov med kläder på mig för första gången på jag vet inte hur många år.

vi blev klara med allt kl sju igårkväll. men dagen gick så smärtfritt så jag är chokad. fort och smidigt.
började tvätta, det blev dock inte klart fören halv ett på natten. men nu har jag rena kläder. thanks.

idag vaknade jag tidigt, gick upp o åt frukost med mamma. sen efter lite umgånge med systrar lagade jag lunch till alla. efter det gick jag och mamma till vedboden och snikrade samman en grind. vi är nästan färdiga med att montera fast den iväggen, men batteriet tog slut på skrivdragaren så. nu medans vi väntar bir det tripp till affären. jag är i stort behov av hårfärg.

men nu stressar mamma.

hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0