torsdag.

idag handlade jag kläder till mormors begravning. en klänning och en kavaj. världens hemskaste sak att shoppa till, men ja vad gör man.



fast båda i svart, så klart. Jag tror det kan bli bra.



när jag tvättade idag så blev det strömavbrott så min tvätt blev inte ens i närheten av torr. så nu är det tvätt överallt. suck.
men det är rent iaf.



på onsdag blir det begravning som sagt. hemskt. men det som är bra, eller ja skönt snarare. Vi åker till Turkiet på lördagen. känns som att det är bra att det blir så nära inpå. jag får vila ut mig och hantera mormors död i lugnet.



nej nu ska jag ta mig ett bad efter denna svettiga dag. och läsa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0