Styckeindelning.

Fick en kommentar i ett tidigare inlägg angående min styckesindelning. Jag är ledsen, men när jag skriver från telefonen så går det inte att dela in i stycken. Iaf inte på något vis som jag upptäckt ännu. Sorry. Men annars är jag grymt bra på styckesindelning. Jag får ofta bra kommentarer om det när jag skriver arbeten (pluggar på göteborgs universitet). Så Sorry för det. Annars såg vi nyss på Being human. I love it. George är grym. Han är verkligen bäst. Underbart. Tack anna för det tipset. :) guld. Nej nu ska jag fortsätta läsa i min bok. Fick inte ligga i sängen o läsa så sitter i min ensamhet i vardagsrummet. Inte samma grej. Men får duga. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0