Söndag på jobb.

Vaknade alldeles för tidigt för att det ska anses lagligt. Iaf om du frågar mig. Åkte till jobbet, allt var galet. Alla boende larmade hela tiden, o alla hade gjort på sig. Det var kaos. Vi var inte klara fören 11. Vi brukar vara klara runt halv 10 ungefär. Men nu har jag fått i mig mat o börjar bli pigg. Men en del boende retar ut monstret ur mig. Haha. När jag kommer hem blir det dusch o sen läsa/sova och/ eller tv. Det är min plan. Jennifer ska leka med ane eftersom hon flyttar till norge snart. Blir jag o sigge hemma för att se på Being human. :) bra serie, mycket bra serie, :)

Kommentarer
Postat av: Elina

fin header:D

2009-08-02 @ 20:56:33
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0